باران

حرف دلتو بگو راست راست

حرف دل

باران را دوست دارم چون تو را به ياد من مي اندازد

و حس ان را دارم كه تو با مني

واما بارا ن بيايد و تو نباشي

واي بر ان روز من



نظرات شما عزیزان:

fereshte
ساعت22:58---15 دی 1391
salam azizam
vebet ghashange
b manam sar bezan khosh hal misham
booooos


مسافر غریب
ساعت22:48---10 دی 1391
باز باران ....بی ترانه ....گریهای عاشقانه ....می خورد بر سقف قلبم....یادم آید روی ماهت ... باز باران....باز ترانه.

سلام هم اتاقی یا چطور بگم هم وبلاگیم....

دنیا با تموم خوبیهاش مال کسایی که قدر همو بدونن....نه اینکه تشنه...وصط یک بیابان داغ ...رهات کنن.

موفق باشی
پاسخ:سلام از اينكه به من سر زدي ممنون اميدوارم تمام لحظه هات باروني باشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 9 دی 1391برچسب:,ساعت22:19توسط مهدیه | |